15 JUN 17
Iedere cliënt tevreden
Elke dag zetten de ergotherapeuten van Ergotherapie AmsterdamNoord zich in om hun clienten op een fijne manier te behandelen en te voorzien van praktische oplossingen, tips, training, begeleiding en alles dat er verder in een goede ergotherapiebehandeling past. Al sinds de start van de praktijk iets meer dan drie jaar geleden hebben wij gelukkig vele tevreden clienten behandeld.
Hoewel wij dus ons uiterste best doen om al onze clienten naar volledige tevredenheid te behandelen, kan het helaas toch voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling. Geeft u alstublieft aan wanneer u met een opmerking of klacht zit. Wij horen dit graag om ons te kunnen verbeteren en zullen altijd proberen een goede oplossing te vinden. Vindt u het moeilijk om uw klacht te bespreken met de desbetreffende therapeut,? Dan kunt u een gesprek aanvragen met een andere therapeut binnen de praktijk. U kunt ook schriftelijk uw klacht beschrijven en bijvoorbeeld aangeven wat volgens u een mogelijke oplossing is. Wij hopen dat we altijd gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.
Op 1 januari 2016 is een nieuwe wet in werking getreden, de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Deze wet stelt nieuwe eisen aan hoe zorgaanbieders, waaronder ergotherapeuten, met ingang van 1 januari 2017 de opvang en behandeling van klachten van onze patiënten moeten organiseren. Wij zijn daarom aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici.
Mocht u er dus ondanks een brief en/of gesprek niet uitkomen met uw (hand-)ergotherapeut, dan kunt u via het klachtenloket een melding maken. Nogmaals: wij hopen dat er nooit gebruik van hoeft te worden gemaakt en staan altijd open voor uw opmerkingen/klachten en een gesprek hierover.